Het kan voorkomen dat je voor, tijdens, of na het bestellen tegen vragen aanloopt. Onderstaand beantwoorden we veelgestelde vragen zodat jij direct weer verder kunt met je dag!
Mocht je het antwoord hieronder niet vinden, of wanneer je andere vragen hebt, mag je natuurlijk altijd je vraag aan ons stellen via onze contactpagina.
De busreis
Wanneer en hoe krijg ik de opstaptijden te horen?
We communiceren de vertrektijden meestal via e-mail in dezelfde week van het evenement. Doorgaans doen we dit ongeveer 2 werkdagen van te voren.
Zijn alle opstapplaatsen definitief?
Onze opstapplaatsen liggen voornamelijk bij elkaar in de buurt en in dezelfde regio. Indien er te weinig boekingen zijn jouw opstapplaats dan zullen we altijd kijken naar alternatieven en je op tijd informeren. We zullen altijd proberen om een opstapplaats door te laten gaan en met je mee te denken!
Kan ik een eigen of andere opstapplaats aanvragen?
Natuurlijk! Stuur ons even een berichtje via onze contactpagina , dan zullen we kijken wat er mogelijk is.
Waar kan ik meer informatie vinden over mijn busreis?
We raden je aan om altijd het Facebook evenement van jouw busreis goed te volgen. Dit doe je door jezelf op ‘Aanwezig’ te zetten. Ook sturen wij ongeveer 2 dagen voorafgaand aan het evenement je een e-mail met alle informatie.
Kan ik mijn spullen in de bus laten liggen?
Dit is afhankelijk van het evenement en is altijd op eigen risico. We vermelden dit tijdig in het Facebook evenement van jouw busreis en per e-mail.
Mag ik eten/drinken in de bus?
Tenzij anders aangegeven is dit geen probleem. We vragen je wel vriendelijk om alles netjes op te ruimen en niet te knoeien. Beschadigingen/vernielingen zullen altijd verhaald worden op de veroorzakende reiziger.
Is er een toilet in de bus?
Meestal wel, dit is afhankelijk van het evenement. We vermelden dit tijdig in het Facebook event van jouw busreis en per e-mail.
Welke route rijdt de bus?
We proberen de routes voor de bus altijd zo efficiƫnt mogelijk in te plannen zodat je niet te lang onderweg bent. Dit is afhankelijk van het evenement. We vermelden dit tijdig in het Facebook event van jouw busreis en per e-mail.
Gaat de busreis zeker weten door?
Om een busreis door te laten gaan hebben wij een minimaal aantal reizigers nodig zodat de bus betaald kan worden. Wanneer een busreis niet door kan gaan we informeren we je uiterlijk een maand van te voren. We hebben samenwerkingen met andere vervoersbedrijven, dus we zullen altijd proberen om een goed alternatief te zoeken!
Wat moet ik doen als ik te laat kom voor de bus?
Geef dit zo snel mogelijk door. Stuur ons een berichtje via onze contactpagina, Facebook of WhatsApp.
Wat moet ik doen als ik kort van te voren niet meer mee ga met de bus?
Geef ons dit op tijd door, we controleren namelijk altijd of iedereen aanwezig is. Wanneer een bus onnodig lang moet wachten na de vertrektijd zullen we deze kosten mogelijkerwijs verhalen op de veroorzakende reiziger.
Hoe groot is de bus?
We reizen meestal met touringcars, deze verschillen in capaciteit van 50 tot 88 personen.
Bestellingen en tickets
Wanneer en hoe ontvang ik mijn combiticket(s)?
We zullen je combitickets zo snel mogelijk na je bestelling versturen, dit is afhankelijk van het evenement. We zullen je per e-mail contacteren na je bestelling om je hierover te informeren.
Hoe werkt later betalen?
Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je later wil betalen. Je plekken in de bus zijn dan al direct gereserveerd waardoor je sowieso niet naast het net vist. Deze service is gratis en kost je dus niks extra. Dit betekent niet dat dit vrijblijvend is. Bij het kiezen voor ‘Later betalen’ ga je een betaalverplichting aan. Je hoeft enkel niet direct te betalen, maar de termijn waarin je betaalt verschuift. We sturen je een maand voor de datum van de busreis een e-mail met verdere informatie om te betalen. Je betaling moet uiterlijk twee weken voor de datum van de busreis door ons ontvangen zijn.
Ik heb geen ticket voor de bus ontvangen, wat nu?
Je ontvangt geen tickets voor de bus. Jouw naam, inclusief het aantal geboekte reizigers staat op onze lijst en wordt gecontroleerd bij het instappen. Je hoeft dus niks te printen!
Kan ik mijn bestelde busreis annuleren?
De hoofdboeker kan een busreis (gedeeltelijk) annuleren door ons te contacteren via onze contactpagina . Afhankelijk van wanneer je dit aan ons doorgeeft is het mogelijk dat hier kosten aan verbonden zijn.
Kan ik het aantal reizigers aanpassen?
- Wanneer je wil bijboeken voor een aantal personen, kun je het beste een nieuwe boeking via onze website plaatsen voor het aantal extra personen.
- Wanneer er minder mensen mee reizen, raden we je aan tijdig ons te contacteren via onze contactpagina zodat we kunnen kijken of we je boeking gedeeltelijk kunnen annuleren.
De hoofdboeker gaat zelf niet meer mee, kan ik de naam van de hoofdboeker wijzigen?
De hoofdboeker dient in dit geval ons te contacteren via onze contactpagina , we vragen de hoofdboeker dan ook om ons de naam van de nieuwe hoofdboeker en een telefoonnummer en e-mail adres van deze hoofdboeker door te geven.
Waarom is het verplicht om een correct telefoonnummer en e-mail adres in te vullen?
We gebruiken je e-mail adres en telefoonnummer om je op de hoogte te houden. Op je e-mail adres ontvang je een e-mail met vertrektijden en verdere informatie van de busreis. Je telefoonnummer gebruiken wij alleen wanneer er incidenten zijn, zoals bijvoorbeeld vertraging of wanneer iemand niet op tijd bij de afgesproken opstapplaats/vertrekplaats aanwezig is.
Waarom staat mijn festival niet tussen de lijst met busreizen?
Je mag ons altijd een berichtje sturen via onze contactpagina , dan kijken we graag wat we voor je kunnen betekenen.